Skip to content

Krótka historia współpracy
z Visual Art.

Klientka planuje otworzyć własną olejarnie, której produkty chce sprzedawać w sieci oraz stacjonarnie. Oto krótki przebieg naszych prac wspierających jej nową działalność:

  • Konsultujemy projekt logo

    Następnie w oparciu o wywiad i analizę tworzymy projekt wraz z całym visual key, który wykorzystujemy w następnych krokach.

  • ruszają prace nad sklepem w skład których wchodzi:

    Pomoc w wyborze domeny oparta na konsultacji ze specjalistą ds. SEO
    Rejestracja domeny,
    Otwarcie hostingu i budowa bazy danych,
    Instalacja CMS, oraz wszelkich niezbędnych wtyczek i rozszerzeń,
    Projekt „okładki” strony w budowie – na życzenie lub szablon Visual Art,

    Oraz cała dalsza procedura o której dowecie się więcej w zakładce “strony internetowe”.

  • w między czasie

    Projektowane są etykiety na produkty (oleje), które po akceptacji finalnej wersji są drukowane i dostarczane na roli do firmy klientki kurierem.

  • dalej projektujemy

    Ulotki dodawane do paczek, wizytówki, plakaty i inne materiały, które następnie drukujemy i wysyłamy kurierem.

  • Wykonujemy zdjęcia

    produktowe stosując namiot bezcieniowy, dzięki temu sklep wygląda profesjonalnie i schludnie, a produkty są atrakcyjnie przedstawione.

  • Finalizujemy budowę sklepu internetowego, w tym kroku czeka nas:

    Optymalizacja dla urządzeń mobilnych, z uwagi na największy ruch pochodzący z urządzeń mobilnych,
    –  Testy i weryfikacja poprawności działania,
    –  Indeksacja w Google Serach Console,
    –  Integracja z systemem Google Analytics,
    –  Utworzenie sitemap, mapy witryny dla lepszego zrozumienia struktury strony przez Google, co wpływa na przyspieszenie jej indeksacji w Google,
    –  Zaawansowana optymalizacja SEO treści, atrybutów ALT, struktury nagłówków H1, H2, H3,
    Publikacja strony,

  • Czas na marketing online - czyli SEO

    Po publikacji sklepu rusza sprzedaż, my po wykonanej wcześniej optymalizacji SEO sklepu już na etapie jego tworzenia rozpoczynamy prace nad długoterminowym pozycjonowaniem sklepu pod frazy takie jak: “olej lniany”, “olej z czarnuszki”, “jak pozbyć się trądzika?” czy “oleje tłoczone na zimno” (Stale monitorując działania konkurencji aby wzmocnić efekty)

  • Reklama tradycyjna - równie istotny element marketingu

    Rozpoczynają się prace nad otwarciem sklepu stacjonarnego więc projektujemy oznakowanie lokalu i drukujemy banery, tablice i przygotowujemy folię na witrynę, 

  • Regularnie wspieramy interes

    Do sklepu dostarczamy stand na ulotki z instrukcjami stosowania olejów, które również wcześniej zaprojektowaliśmy i wydrukowaliśmy, a także inne materiały takie jak papierowe torby na zakupy, karty stałego klienta i nie tylko…

Klientka cieszy się sprawnie działającym biznesem*, który wspieramy przez cały czas!

*niezwykle istotny jest tutaj wkład pracy, jaki stał po stronie naszej klientki. Między innymi przygotowanie dobrego jakościowo produktu, wzorowa obsługa zamówień, pozyskanie partnerów i nawiązanie współprac. Należy pamiętać, że jest to niezwykle ważny element wpływający na sukces wspieranego przez nas przedsięwzięcia.

VISUAL ART ® 2023 – Wszelkie prawa zastrzeżone prawem ochronnym nr 354530 na podstawie (DZ. U. Z 2021 R. POZ. 324) udzielonego 22-12-2021 r.